De vakantie kan beginnen, eten bij Yuniku in Zoetermeer!!!

Zo, het is zover, Phaedra en Emilia hebben zomervakantie en hoewel ik nog even moet wachten, hoef ik doordeweeks minder vroeg op en kunnen we op mijn vrije dagen de hele dag leuke dingen doen. Gisteren was de laatste schooldag en om de vakantie in te luiden gingen we uit eten. Het was nog een verrassing waar we naartoe zouden gaan voor de meiden en na wat schijnbewegingen richting de McDonalds en pizzeria liepen we naar Yuniku, een all-you-can-eat sushirestaurant. Ik ben niet zo van het all-you-can-eat concept, omdat ik niet zo’n grote eter ben en de kwaliteit toch ook wel iets lager ligt. Maar met kinderen is het wel ideaal. We hebben lekker gesmuld. De meiden waren vooral dol op de nigiri en Ferran vond o.a. de rijst, vlees, een mega (voor hem dan) tempuragarnaal en inktvisringetjes lekker. Toen nog een bolletje ijs en 6 porties gebakken banaantjes en we waren tevreden. Bij dit soort restaurants heb je na afloop voorlopig wel voor een poosje  genoeg.

Plaats een reactie