Dagelijks op Instagram!

Het is inmiddels alweer bijna een jaar stil op mijn site, maar toch blijf ik mijn abonnement betalen, want echt de site opheffen vind ik ook weer zo wat, ook omdat ik toch wel zie dat ik nog best aardig wat bezoekers heb.
Ik blijf de behoefte hebben om culinaire avonturen te delen, maar ik twijfel soms in welke vorm. De afgelopen tijd ben ik actief bezig geweest op Instagram waar ik dagelijks mijn avondmaaltijd post en ook nog andere lekkere dingen tussendoor. Erg leuk, omdat je toch directer in contact staat met je volgers, maar ik mis het soms toch om een wat langer verhaal te schrijven en ook de kwaliteit van de foto’s van mijn mobiel vind ik wat minder.
Dus voor wie het leuk vindt, ik ben te vinden op Instagram op feelingfoodtoday.nl, maar waarschijnlijk word ik ook weer wat actiever op mijn site.

Plaats een reactie