Vaderdagspecials

Vandaag is het vaderdag, dus dat vraagt om wat culinaire verrassingen. Natuurlijk hadden Phaedra en Emilia ook iets op school geknutseld en terwijl Emilia de verse jus verzorgde, maakte Phae de borden klaar voor de uitsmijters met rosbief. Ondertussen was Emilia klaar met de jus en bakte zij de eitjes, waarbij er één sneuvelde op de grond.
Na het ontbijt begonnen we met het maken van een aardbeientaart, maar helaas was die mislukt. De vorm was raar door het bakpapier wat ik in de springvormen had gedaan en mijn glazuur bleef in de schift gaan, ondanks het flink kloppen. De taart was ook nog eens te droog, dus dat was balen. Tot slot had ik ook nog een ice-tea gemaakt, die lekker verfrissend was. Mijn eigen vadertje kon ook nog van de taart meegenieten, want die kwam ’s middags nog even langs met mijn moeder.

Plaats een reactie